Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata se poate face online (MobilPay) sau ramburs.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii.
Magazinul nostru nu livreaza produse in strainatate.
Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin Curier sau ridicare personala (optiuni disponibile in pagina de finalizare a comenzii). Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus.
Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja plasate.
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), OLLIE GANG SHOP DISTRIBUTION S.R.L. va informa Clientul despre indisponibilitate iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile lucratoare. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar OLLIE GANG SHOP DISTRIBUTION S.R.L. va livra produsele conform Comenzii astfel modificate.
Pentru produsele care nu se afla in stoc, Clientul este de acord ca OLLIE GANG SHOP DISTRIBUTION S.R.L. sa livreze un produs cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate. Daca Clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen de 30 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina OLLIE GANG SHOP DISTRIBUTION S.R.L.
In cazul in care Clientul plaseaza o Comanda care contine produse de la furnizori diferiti din punctul de vedere al livrarii, acestea vor fi considerate colete diferite si vor fi evidentiate ca atare pe site in pagina de Comanda. Acestea au termene diferite de livrare. Taxa de transport se aplica pentru fiecare colet in parte.
In cazul comenzilor cu ridicare personala, achitate online, este necesar ca persoana care va prelua coletul sa prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al persoanei care a inregistrat comanda.
11.1 Conditii de livrare
La solicitarea olliegangshop.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre olliegangshop.ro, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
11.2 Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor Comandate.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!